برای خدمات کشاورزی، باغبانی با ما تماس بگیرین

هزینه ساخت گلخانه در اصفهان

Rate this post
هزینه ساخت گلخانه در اصفهان برای این مطلب می‌توانید با شماره 09133286321 تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

هزینه ساخت گلخانه در اصفهان

با ساخت یک گلخانه در اصفهان می توان گیاهانی را پرورش داد که حتی در آب و هوایی منطقه شما نیست. اما احداث و ساخت  یک گلخانه موجب می شود که گیاهان و میوه ها در هر نوع آب و هوایی رشد و نمو  کنند. همین طور هر میوه و گیاهی در یک فصل خاص پرورش می یابد. اما در گلخانه در هر فصلی با تجهیزات  و امکانات مناسب می توان میوه ها و گیاهان را کاشت و برداشت کرد. هزینه ساخت گلخانه در اصفهان بستگی به تجهیزاتی که در آن استفاده می خواهید بکنید و عوامل متفاوت دیگری دارد. برای مثال در فصل سرما برای جلوگیری از یخ زدگی گیاهان و میوه های گرمسیر نیاز به دستگاه ها و تجهیزات گرمایشی می باشد.

برای هر شخصی که بخواهد یک گلخانه احداث کند و بسازد ضرروی است که بداند هزینه احداث گلخانه در اصفهان چقدر است؟ عوامل متفاوتی بر زیاد یا کم شدن قیمت ساخت گلخانه چه می باشد. و چه ابزاریی نیاز است. بنابراین اگر قصد احداث گلخانه در اصفهان را در نظر دارین بهتر است با کارشناسان و افرادی که تجربه این کار را دارند به طوره ویژه مشاوره بگیرین.

چه مواردی را باید برای احداث گلخانه در اصفهان هزینه کنید؟

دریافت مجوز احداث گلخانه:

برای اولین قدم  هرکاری باید مراحل قانونی و اصولی آن طی کنید. و برای دریافت مجوز احداث  گلخانه باید هزینه ای بپردازید تا در کلاس های آموزشیساخت و  احداث و نگهداری یک گلخانه حضور یابید و مدرک آن را اخذ کنید تا جواز احداث گلخانه در اصفهان، صادر شود. تا بعد از آن محاسبه شود که هزینه احداث گلخانه در اصفهانچقدر می باشد.

خرید یا اجاره ملک یا زمین کشاورژی: 

برای اینکه بدانید هزینه احداث گلخانه در اصفهان چقدر می باشد باید یک زمین و محل مناسب با ابعاد خوب خریداری یا اجاره کنید تا بتوانید در ملک خریداری شده یا اجاره شده خود یک گلخانه احداث کنید. و قیمت اجاره یا خرید زمین در محاسبه هزینه احداث گلخانه در اصفهان  بسیار مهم می باشد.

نصب سیستم آبیاری مناسب:

  •  آبیاری در گلخانه به دو صورت میگیرد:
  1. آبیاری دستی
  2. آبیاری اتوماتیک

برای انتخاب نوع سیستم آبیاری گلخانه در اصفهان خود بهتر است با یک کشاورز مجرب و یا کارشناس در کشت گیاهان گلخانه ای مشورت کنید. البته بستگی به اندازه و مقیاس زمین و نوع گیاهان و میوه های پرورشی دارد. و طبیعتا سیستم آبیاری دستی کم هزینه تر می باشد نسبت به سیستم آبیاری هوشمند یا همان آبیاری اتوماتیک پس خوب است سیستم آبیاری مناسب گلخانه خود را بسته به مقدار هزینه انتخاب کنید.

خرید بذر و کود و خاک گلخانه  

در هر نوع کشت و کشاورزی باید به نوع خاک کاشت گیاهان توجه ویژه ای داشت زیرا بسیار مهم است. بنابراین باید بررسی شود که آیا خاک زمین برای کاشت گلخانه ای خوب است یا نه. اگر مناسب نبود باید خاک آن  محل عوض شود. همان طور برای رشد خوب گیاهان و میوه ها به کود کافی و مرغوب نیاز است که باید به گیاه داده شود. از دیگر هزینه ها در هزینه ساخت گلخانه در اصفهان خرید بذر مناسب است.  برای کاشت گیاهان و میوه های موردنظر نیز باید بهترین بذر خریداری نمود.

وسایل مورد نیاز برای ساخت گلخانه چیست؟

ابزار ها و وسیله هایی که باید برای احداث گلخانه نیاز می باشد موارد زیر است

  1. سیستم تهویه
  2. سیستم سرمایشی
  3. سیستم گرمایشی
  4. سیستم شیدینگ
  5. لوله هی گالوانیزه
  6. سیستم اتوماسیون
  7. توری ضد حشره
  8. سیستم فوگر
  9. نور مصنوعی
  10. یک مکان گلخانه مناسب
  11. بستر مناسب برای گیاه

هزینه ساخت گلخانه در اصفهان چقدر است؟

همان گونه که در بالا ذکر شد میوه ها و گیاهان برای رشد خوب نیاز به یک شرایط خوب دارند. هزینه احداث گلخانه در اصفهان به عوامل بالا نیاز دارند. زیرا آماده کردن یک بستر مناسب در شروع  نیاز به یک کارشناس خبره و متخصص برای مشاوره ساخت گلخانه دارد. چه خاکی بهتر است. چه گیاهانی نیاز به نور و در چه ساعاتی در شبانه روز را دارا می باشند. بهترین نوع کود چیست و چه بذری مناسب کشت گلخانه ای هست. به دلیل هزینه های بالای تجیهزات احداث گلخانه بهتر است هیچ اشتباهی رخ ندهد و یک بستر مناسب و خوب برای احداث گلخانه ساخته شود.

برای مشاوره و بررسی هزینه ساخت گلخانه می توانید با شماره 09133286321  تماس حاصل فرمایید تا شرکت ساخت گلخانه  به شما یاری رسانند.

هزینه ساخت گلخانه در اصفهان چقدر است؟

هزینه ساخت گلخانه در اصفهان به دلیل درخواست شما در این مقاله اوردیم تا با خواندن این مقاله یک شمای کلی از مواردی که باید رعایت نمایید را در نظر بگیرین.

برای ساخت و احداث گلخانه چه وسایلی نیاز است؟

برای سروع هر فعالیتی نیاز به یک سری امکانات و تجهیزات می باشد که در این مقاله به ابزاری که نیاز می باشد اشاره شده است که برای ساخت گلخانه نیاز به این وسایل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *